رنو، یکی از معروف ترین شرکت های خودروسازی در جهان است که کیفیت محصولاتش بی نظیر است. اتوبوس های این برند در حالت کلی بسیار کمیاب هستند، شرکت فرانسوی رنو در سال 1899 با تاسیس رسمی، BHEL فعالیت خود را در زمینه تولید و ساخت خودرو آغاز کرده است که با موفقیت این شرکت، این شرکت به نهمین شرکت بزرگ خودروسازی جهان تبدیل شده است.

برای خرید لوازم بدنه ولوو از یک فروشگاه معتبر، روی لینک بزنید.

همچنین در سال 1956، زیرمجموعه برند رنو Ego شروع به تولید اتوبوس و کامیون کرد. برای ایجاد وحدت در تولید خودروهای سنگین، در سال 1357 برندهای ساویم و بورلیت با برند رنو ادغام شدند و در سال 1359 تمامی خودروهای سنگین رنو با نام یک شرکت تولید و به بازار عرضه شدند. چندین سال بعد، در سال 1990، شرکت رنو شرکت مکنولد را برای توسعه خط خودروهای سنگین خود خریداری کرد.

می توانید کامیون های رنو را از ماشین آلات سنگین شرکت رنو که در تکنولوژی روز دنیا استفاده می شوند و کمپرسی های رنو که برای حمل موادی مانند شن و ماسه استفاده می شوند تهیه کنید. بعداً. میتوان از Renault Puller برای کشیدن این قطعات استفاده کرد.

وقتی صحبت از حمل و نقل سنگین و ماشین های سنگین به میان می آید، قطعا یکی از نام های معروف برند خودروسازی رنو است. در حال حاضر مدل های مختلف اتوبوس رنو در بازار وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید . اگر به دنبال خرید اتوبوس رنو هستید، خوب است کمی در مورد مدل های مختلف آن مانند مدل های قدیمی و جدید شهاب بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع اتوبوس رنو

اتوبوس های موجود در ایران در برندهای مختلف مارال، هیوندا، اسکانیا، اتوبوس 457 بیابانی  و ... وجود دارند. یکی از برندهای تولید کننده اتوبوس، شرکت خودروسازی رنو است که محصولات نایابی هم دارد. به طور کلی می توان گفت که اکثر اتوبوس های رنو در بازار، اتوبوس های شهری هستند. این اتوبوس ها از نظر طراحی داخلی تفاوت زیادی با اتوبوس های بین شهری دارند. به عنوان مثال اتوبوس های بین شهری به گونه ای طراحی شده اند که صندلی ها مقاومت کافی برای استفاده طولانی مدت توسط افراد را داشته باشند. در حالی که اتوبوس های بین شهری دارای صندلی های نرم هستند و برای سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند. در ادامه چند اتوبوس رنو را معرفی کرده ایم.

اتوبوس رنو شهاب

در دهه 80، شرکت شهاب اتوبوسهای رنو را برای استفاده در سیستمهای حمل و نقل شهری عرضه کرد. این اتوبوس ها معمولا به رنگ آبی هستند و طراحی نسبتا تمیزی دارند. به این ترتیب که چراغ های جلو آنها دقیقاً مشابه چراغ های جلوی خودروی سمند است.

رنو ایلیاد

رنو به سادگی به دلیل نرمی و قدرت مانور خوب خود شناخته شده است و از این نظر برای استفاده شهری بسیار عالی است. یکی از اتوبوس های رنو که برای سفرهای بین شهری قابل استفاده است، اتوبوس رنو ایلیارد است. این اتوبوس دارای امکانات مختلفی است و می تواند بیش از 25 نفر را در حالت VIP جابه جا کند. در حالی که در حالت عادی ظرفیت آن 42 نفر است. از ویژگی های این اتوبوس می توان به صندلی های بسیار راحت آن با کمک هیدرولیک پنوماتیک و نورپردازی جذاب داخلی اشاره کرد. در این صفحه می توانید این اتوبوس محبوب را خریداری کنید.

اتوبوس رنو SLF

مدل اتوبوس رنو که در بازار نیز بسیار محبوب است، اتوبوس مدل SLF است. از نظر طراحی، به سادگی بسیار به روزتر از مدل های دهه 80 شهاب است. نکته خنده دار این اتوبوس این است که اتوبوس های SLF در رنگ های مختلف از جمله صورتی و زرد تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر قصد خرید یک اتوبوس باکیفیت را دارید پیشنهاد می کنم نگاهی به رنو SLF بیندازید.
در مورد رنو SLF باید اشاره کنیم که این اتوبوس بیشتر برای مصارف شهری ساخته شده و فقط در مواقع خاص ساخته شده است. این نوع اتوبوس ها برای استفاده بین شهری. اغلب استفاده می شوند.

سخن آخر

در این مطلب درباره انواع اتوبوس شرکت خودروسازی رنو صحبت کردیم و شما را مدل های مختلف آن آشنا نمودیم. همچنین در ابتدای مطلب نگاهی به تاریخچه این برند انداختیم تا شما با این برند معتبر خودروسازی بیشتر آشنا شوید و آن را بیشتر بشناسید.