بسیاری از افرادی که در زمینه تجارت فعالیت می کنند، از روش های مختلف برای ارسال بار از انگلستان به ایران کمک می گیرند. شرایط مساعد اقتصادی انگلستان آن را به شریک تجاری شرکت های مختلف تبدیل کرده است. در این مقاله از ترابارنت اطلاعات کاملی در مورد این موضوع و همچنین هزینه ارسال کالا از انگلستان به ایران در اختیار شما قرار می دهیم

گاهی اوقات ممکن است که بخواهید برای تجارت کالایی از انگلستان به ایران وارد کنید. از طرفی دیگر دلایلی که می تواند باعث شود نیاز به روشی مناسب برای ارسال کالا از انگلستان به ایران داشته باشید مواردی مانند اسباب کشی، مهاجرت، ارسال کالا برای دوستان، خانواده و یا مواردی از این قبیل است. در هر یک از این موارد شما باید بسته به عوامل زیادی بهترین روش را برای ارسال کالا از انگلستان به ایران انتخاب کنید.

برای خرید انواع بوق کامیون از تهران یکتا مرکز فروش لوازم یدکی ماشین سنگین کلیک کنید.

روشهای مرسوم حمل کالا از انگلستان به ایران

اگر به هر دلیلی می خواهید محصولی را از انگلستان به ایران وارد کنید، روش های مختلفی پیش روی شماست. خوشبختانه شما می توانید به هر سه روش هوایی، دریایی و زمینی کالاهای خود را بین این دو کشور مبادله کنید و از این نظر مشکلی وجود ندارد. در این قسمت به معرفی هر یک از این روش ها برای ارسال بار از انگلستان به ایران می پردازیم تا بدانید چگونه با پرداخت هزینه کم و حفظ امنیت کالا می توانید آن را به ایران ارسال کنید.

֎ ارسال کالا از انگلستان به ایران به صورت هوایی

روش هوایی یکی از بهترین و متداول ترین روش ها برای ارسال کالای بین المللی می باشد و اکثر کسانی که می خواهند کالای خود را از انگلستان به ایران ارسال کنند به احتمال زیاد روش هوایی را انتخاب می کنند.

برای استفاده از این روش کافی است کالای خود را به فرودگاه لندن یا یکی دیگر از شهرهای انگلیس ارسال کرده و پس از انجام کارهای اداری و پرداخت هزینه های لازم در کمترین زمان ممکن به فرودگاه امام خمینی تهران برسد. با توجه به این موضوع می توان گفت که روش هوایی بیشتر برای کالاهایی مناسب است که حساسیت و ارزش بالایی دارند و یا صاحبان آن می خواهند در مدت زمان کوتاهی به مقصد برسند.

اگر می خواهید از روش هوایی برای ارسال کالا از انگلیس به ایران استفاده کنید، باید یک بار کالای خود را از آدرس مبدا به فرودگاه لندن یا فرودگاه دیگر انگلیس ارسال کنید. پس از رسیدن کالا به فرودگاه امام خمینی، باید از کامیون دیگری برای ارسال آن به آدرس مقصد خود استفاده کنید. اما روش هوایی با وجود تمام دردسرها و هزینه های بالا یک مزیت مهم دارد و آن این است که کالا را در کمترین زمان ممکن به مقصد می رساند.

֎ ارسال کالا از انگلستان به ایران از طریق دریا

شما می توانید کالاهای خود را از طریق دریا از طریق بنادر Felixstowe و Thamesport و در انگلستان به ایران ارسال کنید. مهم ترین مزیت این روش هزینه بسیار پایین آن است که به شما امکان می دهد با هزینه بسیار کم، کالاهای زیادی را از انگلستان به ایران ارسال کنید و یا بالعکس.

البته باید توجه داشته باشید که در این روش مانند روش هوایی باید از کامیون های دیگر استفاده کنید تا کالا را از مبدا به بندر و سپس از بندر ایران به آدرس گیرنده یا مقصد ارسال کنید. علاوه بر این موارد، در این روش زمان رسیدن کالا به مقصد نسبتاً بیشتر است و اگر عجله ندارید و می خواهید هزینه کمی برای حمل کالا از انگلیس به ایران بپردازید، روش دریایی می تواند گزینه مناسبی باشد

 

֎ ارسال بار از انگلستان به ایران به روش زمینی

اگر به دنبال روشی هستید تا ضمن پرداخت قیمت مناسب، کالا به مقصد برسد، ما روش زمینی را پیشنهاد می کنیم. در این روش نسبت به سایر روش ها کالای شما در مدت زمان کوتاه تری به مقصد می رسد. همچنین در مقایسه با روش هوا هزینه بسیار کمتری دارد.

در روش زمینی، کالاهای شما از انگلستان به ایران از طریق کامیون های باربری به اشکال مختلف از جمله مسقف، روباز و یا حتی یخچال دار ارسال می شود و تنها کافیست بر اساس شرایط آب و هوایی و بار خود یکی از این کامیون ها را انتخاب کنید.

برای خرید قطعات کامیون بنز ده تن جدید کلیک کنید

هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران چقدر است؟

به احتمال زیاد هزینه ارسال کالا از انگلستان به ایران برای شما بسیار مهم است و به همین دلیل می خواهید از هزینه تقریبی ارسال کالا مطلع شوید. در این شرایط باید بگوییم که هزینه ارسال کالا از انگلستان به ایران بستگی به شرایط کالای خودتان دارد.

علاوه بر این موارد گفتیم که روش خشکی یا حتی دریایی هزینه بسیار کمتری دارد و به همین دلیل روش انتخابی شما می تواند در این امر دخیل باشد. در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی، این امکان وجود دارد که برای ارسال کالا از انگلستان به ایران، هزینه نسبتاً بالاتری را بپردازید. در ادامه به اختصار به تمامی عوامل موثر بر هزینه ارسال بار از انگلستان به ایران اشاره می کنیم.

روش ارسال کالا

حساسیت بار

ارزش کالا

فاصله مبدا و مقصد بین کشورهای انگلستان و ایران

اقلیم

وزن و حجم کالا

مدت زمانی که طول می کشد تا کالا به مقصد برسد

هزینه ارسال از انگلیس به ایران

ممنوعیت ارسال کالا از انگلستان به ایران

اگرچه شما می توانید کالاهای زیادی را از انگلستان به ایران وارد کنید، اما محدودیت هایی وجود دارد که ممکن است به شما اجازه این کار را ندهد. فراموش نکنید که اگر بخواهید هر یک از این کالاهای ممنوعه را از انگلیس خارج و وارد ایران کنید، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه های بسیار سنگین شوید. به همین دلیل حتما قبل از ارسال کالا همه این کالاهای ممنوعه را بشناسید تا بعدا مشکلی برای شما و بارتان پیش نیاید.

تجهیزات نظامی

مهمات

تفنگ

مواد منفجره

محموله های استراتژیک (مانند کالاهای مربوط به فناوری رمزگذاری شده برای دارو یا تجهیزات ارتباطی)

کالاهایی که ممکن است برای مقاصد نظامی یا غیرنظامی استفاده شوند

کالاهایی که می توانند برای مجازات، اعدام، شکنجه یا سایر رفتارهای غیرانسانی مشابه مورد استفاده قرار گیرند.